- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Рекомендації учасників ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції
Обговорення результатів наукових досліджень у галузі гуманітарних на-ук, виокремлених за етнологічним принципом, – етнопедагогіки, етнографії, етнопсихології, етнокультурології, етнолінгвістики та їх використання в проце-сі навчання й виховання дітей і молоді в умовах глобалізації, засвідчує, що окреслена проблема слугує важливим чинником національно-культурного від-родження України та її інтегрування у світовий освітній простір.
У західноукраїнському регіоні нагромаджено позитивний досвід з питань використання народновиховних засобів у моделюванні етновиховного простору сучасних закладів освіти. Він може слугувати емпіричним підгрунтям для тео-ретичних узагальнень і вироблення обґрунтованих методичних рекомендацій для освітян краю. Науковцями здійснюється теоретичне осмислення етновихо-вної практики на основі методологічних засад упровадження провідних педаго-гічних ідей у навчально-виховний процес.
Зокрема, співробітниками Науково-методичного центру “Українська етнопеда-гогіка і народознавство” АПН України і Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника узагальнено досвід формування народознавчих компетентно-стей дітей і молоді, що відображено в низці фундаментальних навчально-методичних посібників: “Етнопедагогічні засади українського дошкілля” (Івано-Франківськ, 2008. – 537с.); “Етнопедагогічна складова процесу формування компетентності молодших школярів” (Київ-Івано-Франківськ, 2009. – 448 с.); “Етнопедагогічний контекст про-фесійної підготовки студентів у вишах Прикарпатського регіону” (Київ-Івано-Франківськ, 2009. – 344 с.) та інших. Упровадження етновиховних ідей успішно здій-снюється в експериментальних навчальних закладах Івано-Франківська, Львова, Хме-льницького, Чернівців та інших міст України.
Однак, на сьогоднішній день залишається чимало проблем у теорії і прак-тиці використання етнографічних елементів у педагогічному процесі навчаль-них закладів, упровадження інноваційних освітніх технологій та прогресивного зарубіжного досвіду, формування полікультурної компетенції особистості шля-хом засвоєння скарбниці етнічної самобутності нації, зумовлених світовими інтеграційними процесами та експансією масової культури.
Ураховуючи вище зазначене, учасники ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції звертаються до освітян України з такими рекомендаціями.
1. Науковцям і методистам навчальних закладів різних регіонів України систематично розширювати проблематику наукових досліджень щодо викорис-тання етнографічних елементів задля моделювання етновиховного простору в навчальних закладах різних типів (дошкільних навчальних закладах, загально-освітніх школах, гімназіях, ліцеях, коледжах, інститутах, та університетах).
2. Відділам органів освіти всіх рівнів активно вивчати, узагальнювати й популяризувати етновиховний досвід, сприяти його впровадженню в навчаль-но-виховну практику.
3. Викладачам вишів України у процесі професійної підготовки виховате-лів дітей дошкільного віку та вчителів використовувати результати наукових досліджень в галузі етнопедагогіки, етнопсихології та прогресивний досвід лю-диновиховання. Домогтися залучення студентської молоді до активної науково-дослідної роботи над проблемами формування етновиховного простору в на-вчальному закладі, виховання національної ідентичності особистості в умовах полікультурної освіти. Науковцям і викладачам активізувати участь в організа-ції та проведенні міжнародних форумів, конференцій, симпозіумів, семінарів з проблем формування національної ідентичності громадянина кожної держави в умовах світової інтеграції та глобалізації.
4. Установам післядипломної педагогічної освіти розробити спеціальні курси з актуальних проблем української етнопедагогіки в контексті сучасних інтеграційних процесів.
5. Редакційним колегіям періодичних педагогічних видань, часописів, за-собам масової інформації постійно оприлюднювати набутки української етно-педагогіки, етнопсихології та культурології в аспекті моделювання етновихов-ного простору в навчальних закладах України та зарубіжжя.
Голова оргкомітету конференції,
доктор педагогічних наук, професор Лисенко Н. В.