- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2025 рік
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Пробні уроки і заняття в школі
Звітна документація з педагогічної практики “Пробні уроки та заняття в школі” (переглянути).
Інформація про керівників практики академії та школи - бази для проведення пробних уроків студентів 41 – 46 груп факультету початкового навчання (ІІ півріччя, 2009 – 2010 н.р.) (переглянути).
Схеми аналізу та самоаналізу уроків (переглянути).
Критерії оцінювання практики “Пробні уроки та заняття в школі” (переглянути).
Самостійне проведення пробних уроків і занять у школі в 7 семестрі є наступним етапом професійної підготовки майбутніх учителів музики, наближує практикантів до реальних умов майбутньої професійної діяльності.
Метою практики є закріплення теоретичних знань з методики музичного виховання, вироблення в практикантів професійних умінь і навичок організації навчально-виховного процесу на уроках музики.
Практика проводиться згідно складеного розкладу уроків музики і співів, у якому визначено дату і порядок проведення, клас, прізвище студента. Для проведення пробних уроків і занять група поділяється на 4-5 підгруп (по 6-7 студентів кожна). Плануються пробні уроки і заняття так, щоб ознайомити студентів із різними типами, використанням ефективних методів і прийомів навчально-виховної роботи, новими технологіями навчання.
Кожен практикант проводить по 4 уроки музики в 1-4 класах, 3 уроки – в 5-8 класах та по 2 позакласних заняття, за проведення яких виставляється оцінка.
Керують цим видом практики досвідчені викладачі інституту та учителі музики базових шкіл.
Зміст практики
|
Обов'язкові результати практики
|
1. Ознайомлення з організацією навчально-виховного процесу в школі, з роботою досвідчених учителів музики. 2. Написання конспектів пробних уроків і позакласних занять. 3. Спостереження та аналіз пробних уроків і занять з музики практикантів підгрупи. 4. Ведення документації практики. 5. Вивчення вікових та індивідуальних особливостей школярів 1-8 класів, розвиток їх музичних здібностей. 6. Виготовлення наочності, дидактичного матеріалу. 7. Проведення пробних уроків і позакласних занять з музики. |
Вміти: спостерігати і аналізувати досвід роботи вчителя музики, пробні уроки і заняття своїх товаришів; |
Цей вид практики покликаний закріпити в безпосередній роботі з школярами і шкільними музичними колективами хормейстерські уміння і навички, набуті студентами інституту при вивченні предметів диригентсько-хорового циклу. Ця робота проводиться в 7 семестрі по 2 тижневих години під час практики "Пробні уроки і заняття в школі" та в 8 семестрі - в період переддипломної практики.
Ведучою для цього виду практики є мета навчити практиканта працювати з дитячими хоровими колективами, вокальними ансамблями, солістами, оркестрами і оволодіння методикою проведення хорових позакласних занять. За кожне заняття з хором, ансамблем, оркестром студенту виставляється оцінка.
Зміст практики |
Обов'язкові результати практики |
- Самостійне вивчення 1-2 музичних творів; Проведення 5 самостійних розспівок шкільного хору, ансамблю; |
Вміти: підбирати різноманітні вправи для розспівки хорового колективу; |
1. Дізнайся вчасно тему свого уроку, точно визнач матеріал в підручнику до цього уроку, його місце в системі уроків по темі.
2. Визнач методичну літературу по темі уроку.
3. Визнач мету уроку, його структуру, основні етапи.
4. Розроби зміст уроку, добери матеріал і визнач методи та прийоми навчання на кожному етапі уроку, сформулюй завдання і питання учням.
5. Розподіли навчальний час на всі етапи уроку.
6. Передбач чергування різних видів робіт дітей, складного і нескладного матеріалу, правильне співвідношення між роботою під керівництвом вчителя і самостійною роботою учнів.
7. Використовуй прийоми диференціації навчальної роботи, а також елементи проблемного навчання.
8. Продумай дидактичний і наочний матеріал до уроку, оформлення записів учнів в зошитах, а також на дошці.
9. Підготуй дидактичні ігри, фізкультхвилинки.
10. Оформи розгорнутий план-конспект уроку.
При проведенні уроку бажано дотримуватись таких порад:
- входити в клас студент-практикант повинен після дзвінка, учні повинні зайняти свої робочі місця, підготувати необхідні для даного уроку підручники, посібники та письмові приладдя;
- чіткість і діловитість початку уроку забезпечує потрібний ритм усього уроку, а тому необхідно перевірити готовність класу до уроку;
- створивши в класі необхідну ділову атмосферу, повідомити учням план уроку, пізнавальні завдання уроку, які ставлять перед учнями, етапи проведення уроку;
- завжди пам’ятати про вимоги до технології уроку:
1. Чітка цілеспрямованість уроку.
2. Достатнє організаційне і матеріальне забезпечення уроку.
3. Оптимальний психологічний режим уроку.
4. Оптимальний темп і ритм роботи на уроці.
5. Систематична послідовність і наступність операцій на уроці.
6. Завершеність операції.
7. Економія часу на уроці.
8. Неперервний контроль і самоконтроль.
9. Встановлення ділової рівноваги при її порушенні.
10. Закріплення знань і умінь.
11. Неперервне вдосконалення навчального процесу.