- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри та працевлаштування
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Інформація для абітурієнтів
- Спеціальності і вимоги вступу
- Розклад проведення творчих заліків
- Положення
- Програми творчих конкурсів
- Розклади вступних випробувань
- Програми вступних іспитів
- Правила прийому на навчання (2022 рік)
- Результати вступних випробувань
- Критерії оцінювання мотиваційного листа
- Рейтингові списки вступників
- Накази про зарахування
- Рішення та протоколи ПК
- Публічна інформація
- Контакти
Настановча конференція щодо проходження педагогічної практики з зарубіжної літератури
27 жовтня 2021 року за участі керівників практики Пірошенко С.Ю. та Поліщук О.В. і студентів групи Філ-41а факультету початкової освіти та філології було проведено настановчу конференцію щодо проходження студентами педагогічної практики з зарубіжної літератури у 5-9 кл. з 3 по 16 листопада 2021 р.
Майбутні філологи ознайомилися з програмою практики, її метою й завданнями, вимогами щодо заповнення звітної документації. Всі учасники були активними під час конференції і мотивованими на здобуття нового педагогічного досвіду.