- Новий сайт
- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2025 рік
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
Гостьова лекція групи супроводу учнів з особливими потребами
24 вересня 2025 року для студентів групи Філ-41а, які беруть участь у проекті «Англійська для кожного», було організовано гостьове заняття в Хмельницькому ліцеї № 15 імені Олександра Співачука. Ініціатором зустрічі виступила координаторка проекту Федорова О.В. викладачка курсу інклюзивної освіти освітньо-професійної програми «Середня освіта (Мова і зарубіжна література (англійська))».
Під час візиту майбутні педагоги зустрілися з командою фахівців, які забезпечують супровід учнів з особливими освітніми потребами: заступницею директора, олігофрено-педагогом та тифлопедагогом (вчителем для дітей з втратою зору). Спеціалісти розповіли про процес становлення інклюзивної освіти в навчальному закладі, презентували різноманітні навчальні матеріали та адаптовані засоби для роботи з учнями, які мають порушення зору, мовлення та когнітивного розвитку, а також поділилися власними спостереженнями щодо позитивних аспектів і труднощів інклюзивного навчання в школі.
Практична частина заняття проходила в спеціально облаштованій ресурсній кімнаті ліцею. Педагоги продемонстрували гостям адаптовані навчально-методичні посібники для дітей з порушеннями зору, корекційно-розвивальні ігри для учнів з інтелектуальними особливостями, а також показали організацію навчальних та рекреаційних зон у ресурсній кімнаті.
У ході обговорення студенти та викладачі розглянули значення інклюзивної освіти для досягнення цілей сталого розвитку в Україні та світі, її роль у створенні доступного середовища, розвитку толерантності та емпатійного ставлення до людей з особливими потребами.
Відгуки студентів:
Ковбасюк Ольга:
Під час відвідин Хмельницького ліцею №15 я була приємно вражена тим, що цей навчальний заклад став одним із перших у місті, де активно впроваджується інклюзивна освіта. Тут відчувається справжня турбота про кожну дитину, незалежно від її особливостей чи потреб. Атмосфера закладу доброзичлива, відкрита та спрямована на створення рівних можливостей для всіх учнів, не дивлячись ні на які труднощі.
Особливе враження справила ресурсна кімната. Це простір (дуже комфортний), де діти можуть отримати додаткову підтримку, відпочити та розвинути свої навички. У кімнаті є різноманітні матеріали, що допомагають у навчанні, розвитку моторики, комунікації та соціалізації. Найцінніше те, що все обладнання та матеріали було не лише закуплено, а й значною мірою виготовлено власними руками вчителів, що показує їхню щиру відданість справі, бажання зробити процес навчання комфортним і доступним для кожного учня.
Хотілось би відзначити й роботу спеціальних педагогів, які щоденно, по тому як вони щиро цим діляться, вкладають у дітей не лише знання, а й частинку своєї душі. Завдяки таким людям у нашій системі освіти є надія у краще.
Для мене цей заклад має особливе значення, адже я сама навчалась у ліцеї №15. Я з гордістю можу сказати, що була його ученицею. Приємно бачити, як ліцей розвивається, впроваджує нові підходи та стає одним із провідних закладів у сфері інклюзії.
Семенчук Дарина:
Під час візиту до Ліцею № 15 імені Олександра Співачука ми мали можливість ознайомитися з ресурсними аудиторіями школи та дізнатися більше про роботу педагогів-дефектологів і інших фахівців. Ми були приємно вражені ентузіазмом та запалом вчителів і завуча, які з великою любов’ю та натхненням створюють навчальні матеріали власноруч, діляться своїм багаторічним досвідом і щиро прагнуть допомогти дітям з особливими освітніми потребами.
Цей візит став для мене цінним досвідом і надихнув на подальше вивчення та впровадження принципів інклюзивної освіти у майбутній професійній діяльності. Дякую за таку можливість!
Стременюк Соломія:
Лекція справила дуже позитивне враження. Помітно, що вчителі надзвичайно старанні та уважні до дітей. Особливо вразила кількість цікавих матеріалів, які використовувалися під час лекції. Вони були не лише інформативними, а й творчо поданими. Відчувається, що школа та вчителі справді дбають про дітей і роблять усе можливе для їхнього розвитку, соціалізації та комфорту. Це приклад справжньої відданості своїй справі та любові до дітей, що викликає щиру повагу.