- Новий сайт
- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2025 рік
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
Гостьова лекція «Державна підтримка осіб з особливими освітніми потребами на шляху реалізації їх освітньої траєкторії»
18 вересня 2025-26 навчального року учасники проекту кафедри іноземних мов «Англійська для кожного» розпочали серію зустрічей з метою вивчення практичного досвіду впровадження інклюзивної освіти в Україні.
Заняття з інклюзивної освіти в групі філ-41а провела завідувачка Хмельницького обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Синявська Ганна Олександрівна.
Студенти мали можливість дізнатись про напрямками роботи та функції Хмельницького обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, мережу закладів, що організовують інклюзивну освіту в області та місті, форми їх співпраці з батьками та педагогами міста.
Особливу увагу лекторка приділила питанням нормативно-правового забезпечення інклюзивного навчання, категоріям особливих освітніх потреб та процедурі комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини та визначення її особливих освітніх потреб.
Здобувачі освіти групи Філ-41а особливо зацікавились особливостями складу та роботи команди супроводу учнів з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти, завданнями учасників групи, співпрацею вчителів-предметників та асистентів вчителя, відповідальністю за планування навчального процесу та адаптації і модифікації навчальних програм та матеріалів.
Зустріч з Ганною Олександрівною було змістовною та цікавою, доповнила цикл заходів в рамках освітнього проекту «Англійська для кожного».
Відгуки студентів:
Семенчук Дарина:
Сьогодні під час лекції ми ознайомилися з важливими аспектами організації інклюзивного навчання. Зокрема, розглянули рівні підтримки учнів та вчителів у процесі навчання, обговорили труднощі, які можуть виникати у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами та можливі шляхи їх подолання.
Також ми мали змогу поставити запитання та отримати відповіді. Лекція була дуже корисною і пізнавальною, допомогла краще зрозуміти сутність інклюзивної освіти, її виклики та перспективи. Зʼявилось розуміння, як працюють державні інституції та які послуги вони надають, були приємно вражені. Вдячна лектору за доступний виклад матеріалу, професійний підхід і цікаві приклади. Отримані знання, без сумніву, стануть у пригоді у майбутній педагогічній діяльності.
Ковбасюк Ольга:
Було дуже цікаво послухати про тему інклюзії від людини, яка цим займається. Особливо мене вразила інформація про ступені інклюзії. Я вперше дізналася, що їх можна розглядати як певні етапи розвитку, які можна поступово долати. Це надихає, адже показує, що інклюзія - це не просто формальність чи гарне слово, а реальна турбота про людей і створення умов, у яких кожен може відчувати себе потрібним і рівним.
Було наголошено, що за умови системної роботи, підтримки та залучення різних сторін - освітніх установ, держави й самих батьків - ці бар’єри реально подолати. І, звичайно, ми самі можемо стати частиною цього процесу, як майбутні вчителі, які будуть також працювати з дітьми з ООП.