- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри та працевлаштування
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Відділ внутрішнього забезпечення якості вищої освіти
- Наукова, освітньо-методична та культурна співпраця Академії з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Публічна інформація
- Контакти
ТРЕНІНГ на тему "Емоцiйне вигоряння: виклик для професійного становлення фахівця"
ТРЕНІНГ на тему "Емоцiйне вигоряння: виклик для професійного становлення фахівця" для студентів спеціальності 025 Музичне мистецтво провела Фримерштейн Вікторія Григорiвна, психотерапевт ІРСГП, член Української спілки психотерапевтів (секція символдрами), викладачка спеціальних дисциплін Хмельницького політехнічного фахового коледжу Національного університету "Львівська політехніка".
Гарант ОПП 025 Музичне мистецтво Туровська Н.А. та завідувач кафедри вокалу та диригентсько-хорових дисциплін ХГПА Царук С.М. відзначили високий професійний рiвень проведеного тренінгу.
Організатор заходу - Гуцал Р.С., доцент кафедри вокалу та диригентсько-хорових дисциплін, кандидат мистецтвознавства.