- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри та працевлаштування
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Відділ внутрішнього забезпечення якості вищої освіти
- Наукова, освітньо-методична та культурна співпраця Академії з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Публічна інформація
- Контакти
Онлайн-лекція з інклюзивної освіти «Інклюзивна освіта як психолого-педагогічна проблема, виклик сучасності, передумова дотриманн
25 жовтня 2021 р. студенти групи Філ-41а факультету початкової освіти та філології разом із викладачем курсу інклюзивної освіти Гандабурою О.В., відвідали гостьову онлайн-лекцію на тему «Інклюзивна освіта як психолого-педагогічна проблема, виклик сучасності, передумова дотримання прав людини».
Зустріч відбулася в рамках серії гостьових лекцій з інклюзивної освіти для студентів-учасників проекту «Англійська для кожного», на платформі Zoom.
Лекцію проводила Бирко Надія Михайлівна – старший викладач кафедри педагогіки та психології Хмельницького інституту післядипломної педагогічної освіти.
Майбутні філологи мали можливість ознайомитись з ключовими термінами і поняттями інклюзивної освіти, її метою, завданнями та основними принципами. В ході лекції також був здійснений короткий екскурс по основним етапам розвитку інклюзивної освіти в Україні і обговорено питання класифікації осіб з особливими потребами. Всі учасники були активними під час конференції.