Склад кафедри

<- До головної сторінки

Склад кафедри менеджменту освіти та педагогіки вищої школи

 

1. Кутова Світлана Олександрівна 

Посада: завідувач кафедри менеджменту освіти та педагогіки вищої школи. 

Захист дисертації: «Українська мова як навчальна дисципліна в історії розвитку середньої школи в Україні (1945-1991рр.)

 29 грудня 2015 року у спеціалізованій вченій раді К 70.145.01 Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, отримано диплом серії ДК № 034237 від 29 грудня 2015 року (рішення Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України від 25 лютого 2016 року).

Науковий ступінь та вчене звання: кандидат педагогічних наук, доцент

Наукові праці:

  1. Kutova S. O. Competence in the preparation of philologists in higher educational institutions of Ukraine and foreign countries. Philological education in modern university – project-based approach to the work organization according to the guidelines of  the European Qualification  Framework: scientific and pedagogical internship, which was organized by Danubius Universitet  for scientific of philology school of Ukrainian universities on April 26-28,2017, in Sladkovicovo, Slovak   Republic,- 40-44pp.
  2. Kutova S. O. Формування полікультурної компетентності майбутніх учителів –філологів на заняттях української мови за професійним спрямуванням. Zarzadzanie wielokulturowym potencjalem spolecznym:Studia Zarzadzania I Finansow Wyzszej Szkoly Bankowej w Poznaniu, 01/2017, 121-129pp.
  3. Історіографічний аспект дослідження проблеми української мови як навчальної дисципліни в історії розвитку основної школи в Україні (1945–1991). Науково-педагогічні студії : науковий журнал / гол. ред.: Л. Д. Березівська, І. М. Шоробура.  Київ, 2018.  Вип. 1.  123 с. С.60-67. URL: http://lib.iitta.gov.ua/710337/1/Nauk-ped%20stud%202018.pdf
  4. Світлана Кутова. Проблема еміграції у творчості сучасних письменників. Закарпатські філологічні студії / гол. ред. Зимомря І.М. Ужгород, 5/2018, С. 175-180
  5. Svіtlana Kutova. Formation of professional personal qualities of the future teachers-phiologits. Молодь і ринок: науково-педагогічний журнал. Дрогобич. № 4(171) квітень 2019. С42-46
  6. Світлана Кутова. Художнє втілення образів людей з особливими потребами та їхньої інтеграції в суспільство у прозі О.Радушинської. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта : науковий збірник : серія філологічна / [редкол.: Л. М. Марчук (гол. ред.), О. А. Рарицький (відп. ред.), та ін.]. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019. Вип. ХVІ.
  7. Svitlana Kutova. Future Language Teachers Running head: “Flipped Learning” Technology in Professional Training&quot; (ID# 1909240746). European Journal of Educational Research. Volume 9 Issue 1. 19-31pp URL: https://www.eu-jer.com/flipped-learning-methodology-in-professional-training-of-future-language-teachers
  8. Кутова Світлана. Формування фахових компетентностей філологів засобами освітніх інформаційних технологій на заняттях з методики навчання української мови та літератури. Інноваційна педагогіка. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. Випуск 39. 2021. URL: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/viewer.html?pdfurl=http%3A%2F%2Fwww.innovpedagogy.od.ua%2Farchives%2F2021%2F39%2F11.pdf&clen=505624&chunk=true .С.50-58
  9. Кутова Світлана. Інноваційні підходи у підготовці майбутніх учителів словесників як виклик часу.    Педагогіка формування творчої особистості у вищій та загальноосвітній школах. Випуск 78. 2021
  10. Кутова Світлана. Cучасні підходи до вивчення твору Володимира Лиса «Століття Якова». Актуальні питання та проблеми розвитку сучасної мови та літератури: Міжнародна науково-практична конференція, м. Одеса,20–21 серпня 2021 року. – Одеса: Південноукраїнська організація «Центр філологічних досліджень», 2021. – 120 с. С.16-20.
  11. Кутова Світлана. Проблематика жанру твору «Червоний» Андрія Кокотюхи. Міжнародна науково-практична конференція «Філологія у сучасному світі» м. Запоріжжя, 27–28 серпня 2021 р

 

 

2. Дарманська Ірина Миколаївна

Посада: декан факультету початкової освіти та філології, доцент кафедри менеджменту освіти та педагогіки вищої школи

Науковий ступінь та вчене звання: доктор педагогічних наук (2020р.), доцент (2007 р.)

Захист дисертацій:

- «Правова підготовка майбутніх учителів початкової школи в умовах ступеневої освіти» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти);

- «Теоретико-технологічні основи формування управлінської компетентності керівника закладу загальної середньої освіти в процесі професійної підготовки» на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук (спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти).

Наукові інтереси: правова підготовка майбутніх педагогічних працівників; управлінська компетентність; підготовка керівників закладів освіти.

Наукові праці:

  1. Дарманська І.М. Захист школярів. Гуманно особистісна педагогіка в дії: колективна монографія / [укл. О.П.Біницька, І.А.Гайдамашко, І.М.Дарманська, Г.І.Дудчак, Н.В.Казакова, А.Кокєль, М.А.Лукашук, І.О.Рашина, Н.А.Сівак, В.І.Слюзко, С.І.Тафінцева, В.А.Філінюк, Т.М.Цегельник, І.П.Ящук / за заг. ред. І.М.Шоробури]. Хмельницький: ФОП «О.М.Казаков», 2017. С. 197-212.

  2. Дарманська І.М. Компетентнісний підхід у підготовці фахівців сфери управління освітою. Професійна підготовка здобувачів вищої освіти у вимірі нових реалій: колективна монографія / авт. кол. І. Гайдамашко, І. Дарманська, Г. Дудчак, Н. Казакова, О. Поляновська, І. Рашина, Н. Сівак, Т. Цегельник, С. Чернюк, О.Шквир, І. Ящук. Хмельницький: ФОП «О. М. Казаков, 2020. С. 21-39.

  3. Дарманська І. М. Теоретико-технологічні основи формування управлінської компетентності керівника закладу загальної середньої освіти в процесі професійної підготовки: [моногр.]. Хмельницький: ХГПА, 2019. 572 с.

  4. Дарманська І. Система формування управлінської компетентності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти у процесі професійної підготовки. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер.: педагогічні науки. Хмельницький, 2019. № 1 (16). С. 81–93.

  5. Дарманська І. Організаційно-педагогічні умови формування управлінської компетентності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер.: педагогічні науки. Хмельницький, 2019. № 2 (17). С. 125–138.

  6. Дарманська І. М. Методи та прийоми формування управлінської компетентності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти. Наукові записки: зб. наук. статей [Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова]. Київ: вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. Вип. СХХХХII (142). С. 69–79.

  7. Дарманська І. М. Аналіз стану сформованості управлінської компетентності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology. Vol 7 № 2 (2019). С. 44-59.

  8. Дарманська І. Методичні рекомендації до спецкурсу «Управлінський практикум». Хмельницький: ХГПА, 2019. 72 с.

  9. Дарманська І.М. Теоретичні та практичні засади управлінської компетентності керівників закладів загальної середньої освіти: навч.-метод. посіб. Хмельницький: ХГПА, 2019. 170 с.

  10. Дарманська І.М. Управлінська компетентність. Вступ до спеціальності: навч.-метод. посіб. Хмельницький: ХГПА, 2019. 138 с.

  11. Дарманська І.М. Формування управлінської компетентності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти: навч.-метод. посіб. Хмельницький: ХГПА, 2019. 56 с.

  12. Дарманська І.М. Управлінська компетентність. Вступ до спеціальності: навч.-метод. посіб. Хмельницький: ХГПА, 2019. 138 с.

  13. Дарманська І.М. Система забезпечення якості вищої освіти у підготовці майбутніх керівників дошкільних, загальних середніх і позашкільних закладів. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: Педагогічні науки. № 2 (21), 2020. С. 38-51.

  14. Дарманська І.М., Суховірський О.В. Педагогічні умови ефективної підготовки студентів магістратури. Науковий вісник Південноукраїнського педагогічного університету імені К.Д.Ушинського. № 2 (135). 2021. С. 52-60.

  15. Дарманська І., Дарманська І., Дарманський С., Дичаківський О., Сівак Н. Освітній менеджмент: навчальний посібник. Хмельницький: ХГПА, 2021. 210 с.

  16. Дарманська І., Богуш Р., Долинська Т., Костюк О., Смутко Д. Організація освітнього середовища закладу загальної середньої освіти в умовах Нової української школи: навчальний посібник / Упорядн. І. Дарманська. Хмельницький: ХГПА, 2022. 198 с.

     

 

3. Пєхота Олена Миколаївна

Посада: професор кафедри менеджменту освіти і педагогіки вищої школи Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

Науковий ступінь та вчене звання: доктор педагогічних наук (1997р.), професор (2000 р.)

Захист дисертацій:

- «Опережающие задания как средство формирования готовности к самообразованию старшеклассника» (1983 р.)  на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти);

- «Індивідуалізація професійно-педагогічної підготовки вчителя» (1997 р.) на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук (спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти).

Почесне звання: Заслужений діяч науки та техніки України (2007 р.)

Наукові інтереси: технології педагогічної освіти та освіти дорослих, підготовка студентів у вищих навчальних закладах на засадах компетентнісного підходу; культура здоров’язбереження студентів на засадах міждисциплінарної інтеграції.

Наукові праці:

1. Пєхота О.М. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій в умовах інтеграції у світовий освітній простір. Збірник наукових праць «Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти» за Матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників». (Випуск 42 (46). Харків: НТУ «ХПІ», 2015. С. 345-352.

2. Пєхота О.М. Формування технологічної культури сучасного викладача. Формування технологічної культури майбутнього викладача: монографія /  О.М. Пєхота, І.В. Середа, Н.О. Прасол та ін.., за наук. редакцією  О.М. Пєхоти. Миколаїв: Іліон, 2016. С. 11-31.

3. Пєхота О.М. Технології педагогічної освіти. Формування технологічної культури майбутнього викладача: монографія / О.М. Пєхота. І.В. Середа, Н.О. Прасол та ін.., за наук. редакцією  О.М. Пєхоти. Миколаїв: Іліон, 2016. С. 31-46.

4. Пєхота О.М. Як провести сучасний тренінг для дорослих»: навчальна програма. Як провести сучасний тренінг для дорослих: навчальна програма. О. Пєхота,  Т. Урдзе, О. Іваць. Журнал «Територія успіху», № 1, 2017. С. 35-36

5. Пєхота О.М. Підготовка тренера-андрагога в неформальній освіті дорослих. Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії перспективи: збірник наукових статей / [колектив авторів]; за ред..Кременя В. Г., Ничкало Н. Г.; укл. Аніщенко О. В., Лук’янова Л. Б. Київ: Знання України, 2018. С. 180-185.

6. Пєхота О.М. Функції і ролі андрагога з позицій компетентнісного підходу. Міжнародна науково-практична конференція з нагоди 345-річчя Пилипа Орлика «Борисфенійський симпозіум - 2017. Наука XXI століттятенденції та перспективи». Миколаїв: Іліон, 2018. С. 25-27.

7. Пєхота О.М. Впровадження спадщини В.О. Сухомлинського в сучасну педагогічну освіту. Василь Сухомлинський: наук. праці / упоряд.та наук. ред.. П. Сікорський, Д. Герцюк. Львів: Бадікова Н. О., 2018, С. 56-67.

8. Пєхота О.М.,  Дарманська І. М. Європейський вектор української педагогічної освіти. Тринадцяті педагогічні читання пам'яті М.М. Дарманського: професійна підготовкам майбутніх педагогів на засадах освітніх інновацій: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Хмельницький, 4 жовтня 2018 р.). Хмельницький: ХГПА, 2018. С.45-51.

9. Пєхота О.М. The Efficiency of Training a Teacher at Higher Education Institutions of Different ProfilesEuropean Journal of Educational ResearcURL: https://www.eu-jer.com/EU-JER_9_1_67.pdf (співавтори Vira  O. Vykhrushch, Liudmyla M. Romanyshyna ,  Inna M. Shorobura, Ruslan A. Kravets).

10.  Пєхота О.М., Вихрущ В.О. Комунікативний підхід у системі загальнопедагогічної підготовки андрагога. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 09-10 квітня 2020 року). Тернопіль: СМП «Тайп», 2020. 450. С. 64-68.

Кандидатські дисертації, виконані та захищені під керівництвом Пєхоти О. М.:

Гришкова Р.О. Педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти: Дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Київ, 2001. Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

Тихонова Т.В. Педагогічні умови професійного саморозвитку майбутнього вчителя інформатики: Дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Київ, 2001. (Інститут педагогіки АПН України).

Старєва А.М. Підготовка майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання: Дис. … канд. пед. наук: 13.00.04.  Київ, 2004. Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти АПН України.

Середа І.В. Організаційно-педагогічні умови активізації процесу самовиховання студентів гуманітарних факультетів університету: Дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Херсон, 2005. Херсонський державний університет.

Манькусь І.В. Формування готовності майбутнього вчителя фізики до використання освітніх технологій у професійній діяльності:  Дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Київ, 2006. (Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти АПН України.

Ратовська С.В. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до організації групової навчальної діяльності учнів: Дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Ялта, 2010. Республіканський вищий навчальний заклад «Кримський гуманітарний університет».

Каушан Т.М. Дидактичні умови організації самостійної роботи майбутніх фахівців з комп’ютерних наук у політехнікумі: Дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Ялта, 2011. Республіканський вищий навчальний заклад «Кримський гуманітарний університет».

Баріхашвілі І.І. Система самостійної роботи студентів-заочників філологічних факультетів педагогічних університетів: Дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Ялта, 2011. Республіканський вищий навчальний заклад «Кримський гуманітарний університет».

Єрмакова І.П. Підготовка майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін до використання дослідницької технології у професійній діяльності: Дис. … канд. пед. наук: 13.00.04.  Кіровоград, 2011. Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. 

Прасол Н.О. Індивідуалізація професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах кредитно-трансферної системи навчання: Дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Кіровоград, 2014. Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка.

 

4. Галус Олександр Марянович

Посада: проректор з наукової роботи, професор кафедри менеджменту освіти та педагогіки вищої школи

Науковий ступінь та вчене звання: доктор педагогічних наук (2009 р.), професор (2011 р.)

Захист дисертацій:

- «Удосконалення процесу трансформування наукових ідей в педагогічну практику (на прикладі дисциплін природничого циклу» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (спеціальність 13.00.01 – теорія та історія педагогіки);

- «Педагогічне управління адаптацією майбутніх учителів у системі ступеневої освіти» на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук (спеціальність 13.00.06 – теорія і методика управління освітою).

Почесне звання: заслужений діяч науки і техніки України (2017 р.).

Наукові інтереси: гуманітарна підготовка студентів у  закладах вищої освіти; культура здоров’язбереження студентів на засадах міждисциплінарної інтеграції; педагогічне управління освітніми процесами у закладах вищої освіти.

Наукові праці:

1. Галус О.М. Педагогічне управління мотивацією майбутніх педагогів до навчання у виші: акмеологічний підхід. Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти: [моногр.]. /редкол.: В.О.Огнев’юк, С.О.Сисоєва, Я.С.Фруктова. К.: Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2016. 912 с. С. 772-789.

2. Галус О.М. Педагогічне управління процесом фізичного самовдосконалення студентів. Актуальні проблеми розвитку освіти в сфері фізичної культури та спорту: матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (Хмельницький, 19 квітня 2018 р.). Хмельницький: ХГПА, 2018. 141 с. С. 28–34.

3. Галус О.М. Формування управлінської культури майбутніх педагогів. Розвиток вищої педагогічної освіти: методологія, теорія і практика: матеріали наук.-практ. конф. (Хмельницький, 26 лютого 2018 р.). Хмельницький: ХГПА, 2018. 50 с. С. 9–11.

4. Галус О.М. Адаптація студентської молоді до освітнього процесу: управлінський аспект. Актуальні проблеми в системі управління закладами освіти України: матеріали наук.-практ. конф. (Хмельницький, 24 листопада 2018 р.). Хмельницький: ХГПА, 2018. 110 с. С 30–32

5. Галус О.М. Інноваційна діяльність в управлінні навчальним закладом: сучасні підходиТринадцяті педагогічні читання пам’яті М.М.Дарманського: професійна підготовка майбутніх педагогів на засадах освітніх інновацій: матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (Хмельницький, 04 жовтня. 2018 р.). Хмельницький: ХГПА. 2018. 85 с. С. 17-19.

6. Галус О.М. Сучасні підходи до інноваційної діяльності в управлінні навчальним закладом. Сучасний стан розвитку вищої освіти в Україні: інноваційні методи викладання, навчання й менеджменту: матеріали заочної наук.-практ. конф. (Хмельницький, 02 жовтня 2018 р.). Хмельницький: ХГПА, 2018. 60 с. С. 6–10.

7. Галус О.М. Акмеологічний підхід у професійному становленні педагога. Організація освітньої, наукової, методичної та виховної роботи в закладах освіти: зб. статей наук.-практ. конф. /Упоряд. І.Дарманська, О.Підгурський. Хмельницький: ХГПА «Центр мистецтва і дизайну», 2019. 144 с. С. 24-25.

8. Блощинський І.Г., Галус О.М., Почекалін І.М., Таушан Д.В. Використання електронних навчально-методичних комплексів для вдосконалення підготовки майбутніх бакалаврів філології. Інформаційні технології і засоби навчання. К, 2018. Т.66. № 4. С. 105–121Web of Science.

9. Oleksandr Mozolev, Ihor Bloshchynskyi, Roman Kovalchuk Human resources management of educational development in sphere of physical culture and sports in Ukraine: comparative analysis (1992-2016) Journal of Physical Education and Sport. Vol 19 (Supplement issue 1), Art 28, pp. 185–192, 2019. Scopus.

10. Mozolev, О., Khmara, М., Yashchuk, І., Kravchuk, L., Matviichuk, V., Kalenskyi, A., Miroshnichenko, V, Halus, O. The Influence of Value-oriented Teaching upon Vital Competences Formation of 7-9 Years Old Pupils during Physical Education Lessons / Universal Journal of Educational Research 8(6): 2352-2358, 2020 DOI: 10.13189/ujer. 2020.080619.  Scopus.

Докторські та кандидатські дисертації, виконані та захищені під науковим консультуванням та керівництвом Галуса О.М.:

Докторські дисертації:

Гладкова В.М. Акмеологічні засади професійного самовдосконалення менеджерів вищих навчальних закладів. Спеціальність 13.00.06 – теорія та методика управління освітою. 25.09.2014 р. Державний навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» НАПН України (докторська спецрада Д 26455.03).

Дарманська І.М. Теоретико-технологічні основи формування управлінської компетентності керівника закладу загальної середньої освіти в процесі професійної підготовки. Спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. 19.12.2019 р. Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія (докторська спецрада Д 70.145.01).

Кандидатські дисертації:

Шапошнікова Л.М. Розвиток ідей про самоосвіту школярів в історії вітчизняної педагогіки (кінець ХIХ – початок ХХ ст.). Спеціальність 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. 15.05.2007 р. Житомирський державний університет імені Івана Франка (кандидатська спецрада К 14.053.01).

Денищик О.І. Формування моральної культури як складової професійної підготовки майбутніх юристів. Спеціальність 13.00.07 – теорія та методика виховання. 26.01.2011 р. Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (докторська спецрада Д 58.053.01).

Кащук А.О. Управління практичною підготовкою майбутніх учителів початкових класів в умовах ступеневої освіти. Спеціальність 13.00.06 – теорія та методика управління освітою. 29.05.2014 р. Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького (кандидатська спецрада К 73.053.04).

Короткіх М.А. Педагогічні умови розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих військових навчальних закладів. Спеціальність 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. 07.04.2016 р. Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія (кандидатська спецрада К 70.145.01).

Фаненштель Н.В. Науково-педагогічна та громадсько-просвітницька діяльність Степана Балея (1885–1952 рр.). Спеціальність 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. 11.05.2016 р. Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія (кандидатська спецрада К 70.145.01).

Хрупало М.М. Формування професійної компетентності майбутніх офіцерів тилу засобами проектної діяльності. Спеціальність 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. 02.03.2017 р. Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія (докторська спецрада Д 70.145.01).

 

5. Біницька Олена Петрівна

Посада: доцент кафедри менеджменту освіти та педагогіки вищої школи, проректор з економічних питань

Науковий ступінь та вчене звання: кандидат економічних наук (2002 р.), доцент (2005 р.)

Захист дисертацій:

«Удосконалення системи планування та фінансування підготовки педагогічних кадрів» на здобуття наукового ступеня кандидата економічних  наук (спеціальність 08.09.01 – демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика);

Почесне звання: відмінник освіти (2007 р.).

Наукові інтереси: економіка освіти, управління освітою, фінансування закладів освіти в Україні та в провідних країнах світу.

Наукові праці:

1. Біницька К.М., Біницька О.П. Республіка Польща – досвід децентралізації: децентралізація освіти в Україні. Освітній простір України. 2016. Вип. 8. С. 7‒11. (Фахове видання).

2. Біницька О. П. Репресії на Поділлі проти поляків-учителів: мартиролог. Репресії проти поляків та інших національностей на Поділлі: роль і місце в історії краю : колективна монографія – Хмельницький : ФОП Цюпак А. А., 2016.  С.34-44.  (Розділ колективної монографії).

3. Біницька О.П. Полікультурний простір Хмельницької області: історія і сучасність. Studia Zarządzania i Finansów Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2016, nr 11, S. 175‒181. (Періодичне, рецензоване  видання, Республіка Польща).

4. Біницька О. Демократизація і децентралізація управління системою освіти України. Управлінські аспекти функціонування навчальних закладів: історія, сучасність, перспективи. Збірник статтей науково-практитчної конференції від 29 березня 2016 р. Хмельницький : ХГПА, 2016. С. 17-19. (тези).

5. Біницька О. П. Проблеми професійної підготовки майбутніх менеджерів освіти до інноваційної економічної діяльності. Розвиток вищої педагогічної освіти: методологія, теорія, терія і практика. 26 лютого. 2017. Хмельницький: ХГПА. С.7-9. (тези).

6. Біницька О.П., Кокєль А. Професійна економічна підготовка майбутніх керівників навчальних закладів при вивченні дисципліни «Аудит установ бюджетної галузі». Теоретичні та практичні основи організації навчально-виховного процесу в закладах освіти. Збірник статей науково-практичної конференції від 27 жовтня 2017 р. Хмельницький: ХГПА, 2017. С.12-14.

7. Binytska Olena, Pyzhek Vitalii Theoretical Aspects of Strategic Management of General Education Institution. Studia Zarządzania i Finansów Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2017, nr 12, s. 205-212. (Періодичне, рецензоване  видання, Республіка Польща).

8. Біницька О.П., Кокєль А. Шкільне учнівське самоврядування. Гуманно особистісна педагогіка в дії : колективна монографія / [укл. О. П. Біницька, І. А. Гайдамашко, І. М. Дарманська,  Г. І. Дудчак, Н. В. Казакова, А. Кокєль, М. А. Лукашук, І. О. Рашина, Н. А. Сівак, В. І. Слюзко, С. І. Тафінцева, В. А. Філінюк, Т. М. Цегельник, І. П. Ящук]. Хмельницький : ФОП «О. М. Казаков», 2017. С. 176-197. (Розділ колективної монографії).

9. Binytska Olena, Andrej Kokiel  Student Self-Government in the System of School Management: in the Context of Humanistic Values of Modern Education. Studia Zarządzania i Finansów Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Nr 13/2017. С.107-114. (Періодичне, рецензоване  видання, Республіка Польща).

10. «Аудит установ бюджетної галузі»: Навчальний посібник / Упорядник Біницька О.П. Хмельницький: Видав-во «ХГПА», 2017. 86 с.

11. Біницька О.П Участь українських вищих навчальних закладів у міжнародних освітніх програмах як форма фандрайзінгу. Тенденції розвитку вищої освіти в Європейському Союзі: реалії та перспективи / Матеріали Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю [упоряд. Біницька К.М., Рашина І.О., Моцна Т.А.]. – Хмельницький : Науково-видавничий відділ, 2017. С.43-46. (Матеріали конференції).

12. Binytska Olena, Andrej Kokiel Human Resource Management as an Area of Activity for the Modern Manager of an Higher Education Institution. Zeszyty Naukowe WSB w Poznaniu (The WSB University in Poznan Research Journal). № 80(3). 2018. S. 37–43. (Періодичне, рецензоване  видання Республіка Польща).

13. Baranovska V.M., Binytska O.P., Gryhoieva A. A. Use of project technology of learning in the preparation of the future teacher. Proceedings of the Third International Conference of European Academy of Science. Desember 20-30, 2018, Bonn, Germany. P. 96-97. (тези).

14. Binytska Olena, Nahornyi Yaroslav Application of strategic management in administration of higher education in Ukraine: theoretical aspect. Lodgin the theory in educational practice. Los Angeles. USA.  2018. S.259‒271. (Матеріали роботи міжнародної конференції).

15. Біницька К., Біницька О. Педагогіка праці в Республіці Польща: історія та сучасність. Організація, освітньої, наукової, методичної та виховної роботи у закладах освіти: Збірник статей науково-практичної конференції від 27 жовтня 2017 р. Хмельницький: ХГПА «Центр мистецтва та дизайну», 2019. С.18-20.

16. Біницька О.П., Маковський Л., Кокєль А., Марчін Г.  Моделі та методи дослідження задоволеності клієнтів для потреб маркетингу Virtus: Scientific Journal.  Editor-inChief M.A. Zhurba.  December № 29, 2018. С. 130-137. (Періодичне рецензоване видання, Канада).

17. Ящук І.П., Біницька К.М., Біницька О.П. Cooperation of Khmelnytskyi humanitarian-pedagogical academy and the Union of Poles in Khmelnytsky region. Actual problems of modern science. Monograph: edited by Skyba M. 2019. S.78-86. (Розділ колективної монографії, Республіка Польща).

18. Tereshchuk H. V., Yashchuk I. P., Binytska K. M., Binytska O. P. Pre-Diploma Training of a Teacher-Philologist of the English Language. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : науковий журнал. Педагогічні науки / [гол. ред. Г. Є. Киричук, відп. ред. Н. А. Сейко]. – Житомир : Вид-во Житомирського держ. ун-ту імені І. Франка, 2019. – Вип. 1 (96). Р. 33‒44. (Періодичне фахове видання категорії Б).

19. Tereshchuk H., Yankovych O., Binytska K., Binytska O., Kuzma I. (2020) Ivanna Blazhkevych about the development of pre-school educationas a factorin building a strong state SHS WebConf. Volume 75, 2020. The International Conferenceon History, Theory and Methodology of Learning (ICHTML 2020) https://www.shsconferences.org/articles/shsconf/pdf/2020/03/shsco (Матеріали роботи міжнародної конференції).

20. Yankovych О., Shorobura I., Binytska O., Binytska K., at all Primary School Pupils’ Problem-Solving Skills Formation Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. Vol 12, No 2. pp.148‒168. (Web of Science Core Collection).

21. Binytska K.M., Nahornyi Ya. V., Binytska O. P. Educational and cultural activity of the society “Prosvita” on the territory of Volyn (in the period of the interwar twenty years of the XX century). Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2020. № 68, Т. 1. С. 10‒14. (Періодичне фахове видання категорії Б).

22. Біницька К. Бучківська Г., Біницька О. Досвід управління університетами в Республіці Польща. Актуальні проблеми управління закладами освіти в контексті стратегії модернізації освітньої галузі: колективна монографія / за заг. ред. В. П. Кравця, Г. М. Мешко. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка.  С. 263‒276.  (Розділ колективної монографії).

23.  Біницька К. Бучківська Г., Біницька О., Греськова Європейська система забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща. Молодь і Ринок. 2(181). 2020. С.47‒54. (Періодичне фахове видання категорії Б).

 

6. Коростель Лариса Вікторівна

Посада: старший викладач кафедри менеджменту освіти та педагогіки вищої школи

Наукові інтереси: правова підготовка майбутніх фахівців сфери освіти; формування правової культури студентів закладів вищої педагогічної освіти.

Наукові праці:

  1. Коростель Л.В. Правознавство та основи конституційного права України: методичний посібник, Хмельницький, 2011. 95 с.
  2. Коростель Л.В. Формування правової культури у майбутніх учителів початкових класів. Вища освіта України. Том 3 (28). 2011. С. 240-248.
  3. Коростель Л.В.  Динаміка правової культури. Актуальні проблеми функціонування сучасного навчального закладу:  матеріали міжвузівської науково-практичної конференції (м. Хмельницький, 14 травня 2015 р.) / упор. І.М. Дарманська, О.С. Підгурський. Хмельницький: ХГПА, «Центр мистецтва і дизайну», 2015. С. 56-60.
  4. Коростель Л.В. Поняття та види референдумів. Референдум і референтний процес країн світу: інформаційні повідомлення / Упорядники: І.М. Дарманська, Л.В. Коростель.  Хмельницький,  2015. С 5-9.
  5. Коростель Л.В. Механізми реалізації прав дитини в Україні. Права дитини в європейському та українському вимірах: інформаційні повідомлення / Упорядники: І.М. Дарманська,Л. В. Коростель. Хмельницький,  2015. С. 7-11.
  6. Коростель Л.В. Механізм реалізації прав дитини в Україні. Права дитини в європейському та українському вимірах: інф. збір. Хмельницький: ХГПА,  2016. С. 7-12.

 

7. Бакалець Оксана Антонівна

Посада: старший викладач кафедри менеджменту освіти та педагогіки вищої школи

Наукові інтереси: економічна підготовка майбутніх фахівців сфери освіти; формування економічної культури студентів закладів вищої педагогічної освіти.

Наукові праці:

  1. Бакалець О.А. Методи формування морального обов’язку студентів педагогічного навчального закладу. Актуальні проблеми виховної роботи  У вищому навчальному закладі: реалії, тенденції, перспективи. Хмельницький, 2014. С. 10-12.
  2. Бакалець О.А. Економічна культура сучасного управлінця. Управлінська компетентність керівника навчального закладу. Хмельницький, 2014. С.40-44.
  3. Бакалець О.А. Аналіз  проблеми економічного розвитку школяра в процесі гурткової роботи в Україні і Польщі. Незалежність Республіки Польща, незалежність України - шлях до Євроінтеграції, матеріали міжнародного круглого столу. Хмельницький: Науково-видавничий відділ, 2014. С. 13-18.
  4. Бакалець О.А. Організація майбутніх керівників навчальних закладів. Сучасний навчальний заклад в умовах розвитку демократичного суспільства: матеріали міжвузівської науково-практичної конференції. Хмельницький: ХГПА, 2014. С. 15-18.
  5. Бакалець О.А. Економічне виховання в процесі позакласної роботи. Актуальні проблеми позакласної роботи з дітьми у початковій сучасній школі: матеріали міжвузівської (заочної) науково-практичної конференції. Хмельницький: ХГПА, 2014. С. 25-30.
  6. Бакалець О.А. Формування моральних цінностей студентів педагогічного навчального закладу. Актуальні проблеми функціонування сучасного навчального закладу. Хмельницький: Науково-видавничий відділ, 2015. С. 5-7.
  7. Бакалець О.А. Розвиток економічного мислення студентської молоді. Сучасні тенденції та проблеми розвитку особистості студентської молоді: матеріали наукової дискусії конференції. Хмельницький: ХГПА, 2016. С. 212-216.
  8. Бакалець О.А. Економічна освіта та виховання студентської молоді як наукова проблема. Теоретичні та практичні основи організації навчально-виховного процесу в закладах освіти. Хмельницький, 2017. С. 8-10.
  9. Бакалець О.А. Економічна освіта студентів мистецьких спеціальностей. Концептуальні проблеми розвитку мистецької освіти: матеріали 7 регіонального науково-практичного семінару. Хмельницький, 2019. С. 9-13.
© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55