ЕФЕКТИВНА СПІВПРАЦЯ ФАКУЛЬТЕТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ПСИХОЛОГІЇ І СТЕЙКХОЛДЕРІВ – ЗАПОРУКА МАЙБУТНЬОГО ПРОЦВІТАННЯ УКРАЇНИ

12 травня 2020 року відбулося Online Zoom засідання наукового гуртка «Обговорюємо проблему». Основні питання:

1. Стейкхолдерський підхід у забезпеченні якості вищої освіти.

2. Щодо обговорення проекту Концепції освіти дітей раннього та дошкільного віку.

Присутніми на засіданні були: декан факультету дошкільної освіти та психології Пісоцька Л.С., завідувач кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Зданевич Л.В., помічник ректора Машкіна Л.А., головний спеціаліст відділу загальної середньої та дошкільної освіти Департаменту освіти і науки облдержадміністрації Гаркавенко Т.В., директори ЗДО № 1 Барчук Н.В., № 30 Собко В.М., методист ЗДО №29 Бурбела Л.Б., слухачі магістратури зі спеціальності Дошкільна освіта.

Кафедра дошкільної педагогіки, психології та фахових методик традиційно, системно і виважено займається вивченням, активізацією, а, головне, впровадженням в освітній процес розширеної участі стейкхолдерів (роботодавців) у підготовку затребуваних на ринку праці фахівців зі спеціальності 012 Дошкільна освіта.

Ефективність взаємодії кафедри і стейкхолдерів значно зросла, коли партнери-роботодавці перейшли на позицію зацікавлених учасників освітніх, інноваційних процесів, що всіляко сприяє оволодінню студентами комплексом професійних компетенцій, які відповідають вимогам сучасного ринку праці. А викладачі кафедри через нові форми соціального партнерства, різні види практики створюють й закріпляють співпрацю із роботодавцями, що згодом впливає на майбутнє працевлаштування студентів.

По другому питанню доцент Машкіна Л.А. анонсувала зміст проекту Концепції освіти дітей раннього та дошкільного віку з подальшим обговоренням всіма присутніми на платформі.

Дякуємо всім за активну участь у засіданні клубу.

© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55