ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ОСНОВ СВІТОБАЧЕННЯ НА ЗАСАДАХ ЛІТЕРАТУРНОЇ СПАДЩИНИ ВАСИЛЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА СУХОМЛИНСЬКОГО

У рамках святкування Тижня факультету дошкільної освіти та Тижня кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик 29 вересня 2016 року відбулося спільне засідання викладачів і студентів екологічної студії «Зелена планета».

Модератори заходуБродовська Алла Миколаївна, старший викладач, Кіт Ганна Іванівна, старший викладач, Фроленкова Надія Олександрівна, кандидат педагогічних наук, викладач.

Відкрите засідання екологічної студії відбулося згідно плану-графіку на тему:  «Формування у дошкільників основ світобачення на засадах літературної спадщини Василя Олександровича Сухомлинського».

Захід проведено з метою підвищення рівня професійної компетентності майбутніх вихователів, формування в педагогів навичок використання філософсько-педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського у роботі з дорослими та дітьми.

Кіт Ганна Іванівна  привітала усіх присутніх із 95-річчям нашої Alma mater та 98-річчям від дня народження великого педагога-гуманіста Василя Олександровича Сухомлинського, якому, власне, приурочено захід. Ганна Іванівна проінформувала щодо роботи екологічної студії «Зелена планета», яка вже 15 років працює на базі кабінету біології та методики ознайомлення з природою.  

Наголошено на тому, що педагогіка В.О. Сухомлинського  – це педагогіка серця, дитиноцентризму і толерантності, яка базується на ідеї наближення навчально-виховного процесу до природи конкретної дитини.

Фроленкова Надія Олександрівна розкрила проблему використання літературно-педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського в сучасному освітньому просторі за наступними напрямами:

  • Наукові дослідження щодо використання ідей педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського.
  • Тематика курсових, дипломних робіт студентів ХГПА із використанням науково-педагогічних концепцій В.О. Сухомлинського.
  •  Відеоцитати та вислови відомих світил освіти та науки щодо педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського. Зокрема, Ольги Василівни Сухомлинської, Шалви Олексадровича Амонашвілі, Алли Михайлівни Богуш, Бориса Лободи та ін.
  • Присвоєння установам поченого імені Василя Сухомлинського.
  • Заохочувальна відзнака Міністерства освіти і науки України – Нагрудний знак «Василь Сухомлинський».
  • Поділ літературно-педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського (література для педагогів (для дорослих), література для читання дорослими дітям).
  • Втілення концепції В. Сухомлинського «Пізнати світ розумом і серцем» у навчально-виховну роботу з дітьми старшого дошкільного віку.

Бродовська Алла Миколаївна разом із студентами (Аліна Борсук (ДО-42), Анастасія Федорова (ДО-41), Діана Волинчук (ДО-31), Таміла Філіпова (ДО-31), Анна Макаришена (ДО-42), Ольга Нікітчук (ДО-42), Вікторія Пасікера (ДО-42) та Наталія Марчук (ДО-42)) розкрили філософію літературних творів В.О. Сухомлинського для дітей та дорослих.

На патріотичній ноті було завершено відкрите засідання «Екологічної студії» і запропоновано до перегляду відео на музичну композицію «Оберіг», яку присвячено 25-річчю незалежності нашої держави, оскільки національно-патріотичне виховання червоною ниткою виткане крізь усю спадщину ВЕЛИКОГО ПЕДАГОГА.

 

© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55