Показовий звіт з педагогічної практики на тему “Літня педагогічна практика в освітньому просторі сучасного дошкілля”

02 жовтня 2014 року відбулася звітна конференція студентів 4 курсу факультету дошкільної освіти за підсумками літньої педагогічної практики на тему “Літня педагогічна практика в освітньому просторі сучасного дошкілля”.

Зі вступним словом перед студентами та усіма присутніми виступила старший викладач кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Алешко Валентина Федорівна.

Бугайчук Аліна, студентка 41 групи виступила з доповіддю “Виховуємо патріотів святої землі – України”, де звернула основну увагу на особливості виховання патріотизму у дошкільників, проаналізувала основні принципи та прийоми, якими користувалася під час педагогічної практики.

Бути патріотом – означає любити сою мову, свій дім, природу рідного краю, звичаї, шанувати традиції народу, людську працю. Патріотичне почуття за своєю природою – інтегральне, оскільки об’єднує в одне ціле всі сторони розвитку особистості: моральний, фізичний, трудовий, розумовий, естетичний розвиток. Воно формується поступово під впливом навколишнього середовища. Саме ці проблеми і є визначальними у громадському вихованні дітей дошкільного віку.

Нова парадигма освіти потребує нового педагога, активного, ініціативного, творчого. Особливості формування креативності особистості вихователя і використання творчих здібностей у роботі з дітьми розрила у своєму виступі “Сучасний вихователь – креативна особистість” студентка групи ДО-42 Обухівська Ліза.

Дехтяр Катерина, студентка 41 групи у своєму виступі розкрила особливості використання методу проектів в процесі ознайомлення дітей дошкільного віку з природою”.

Студентка наголосила, що ознайомлення дітей дошкільного віку зі світом природи є найважливішим засобом формування гармонії, всебічного розвитку особистості, що володіє знаннями й навичками екологічно доцільної поведінки в природі, а запровадження нових підходів і методів роботи з дітьми потребують багато в чому й залучення новітніх технологій.

Важко оцінити величезний внесок у розробку необхідних матеріалів з розвитку математичних уявлень дітей дошкільного віку зроблений Марією Монтессорі. Курас Ірина, студентка групи ДО-41, у своєю виступі приділила увагу теорії та методиці використання технології М.Монтессорі у математичному розвитку дітей дошкільного віку.

В сучасній системі дошкільної освіти фізичне виховання, а зокрема формування, збереження та зміцнення здоров’я дітей посідає чи не найперше місце. На сьогодні проблема високої захворюваності та низького гарту дітей постає дуже гостро, що актуалізує потребу сучасних педагогів у вдосконаленні передових та розробці нових здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних технологій фізичного виховання дітей. Про особливості їх втілення у педагогічній практиці розповіла Чаплинська Катерина, студентка групи ДО-42 у своїй доповіді “Здоров’язбережувальні та здоров’яформувальні технології у роботі з дітьми дошкільного віку”.

Лисюк Катерина, студентка групи ДО-42 у своїй доповіді широко проаналізувала питання “Виховання дошкільників на засадах гендерного паритету”, оскільки на сучасному етапі розвитку людства увагу багатьох науковців привертає проблема гендерного виховання в рамках дошкільного навчального закладу, яка стає все більш актуальною і для батьків.

Досвідом організації методичної роботи у дошкільному навчальному закладі поділилась Остапчук Галина Володимирівна.

З підсумками проведення педагогічної практики у групах ДО-41 та ДО-42 виступили старший викладач кафедри Алешко Валентина Федорівна та Кіт Ганна Іванівна, які у своїх доповідях чітко відзначили кращі звіти студентів та висловили пропозиції для покращення подальшої діяльності.

 

© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55